5/19/2013

En och annan tår har trillat ner för kinden...

Jag måste bara säga TACK från botten av mitt hjärta för alla fina och stöttande kommentarer ni lämnat i tidigare inlägg och via Facebook, Instagram och sms. Jag har blivit så rörd och tårarna har trillat ner för kinderna.

Detta trodde jag aldrig när jag startade bloggen för fem år sedan. Tänk så mycket som har hänt under dessa år och så många goa människor jag fått träffa både i verkliga livet och här på bloggen. TACK för att ni finns och TACK! för alla fina ord ni lämnar.

Ta hand om er nu så syns vi imorgon hos Sköna hem.
Stora kramar till er alla!
----------------
Just want to say THANK YOU from the bottom of my heart for all the kind and supportive words you´ve written in the previous post.

Take care and I hope to see you tomorrow at Sköna hem.

6 kommentarer:

  1. ...it's a pity that I cannot smell the flowers from here!!!!!!!
    xxxx Ale

    SvaraRadera
  2. Du är ju en go människa med ett leende ansikte:). Så det är klart att alla vill stötta och följa dig. jag är glad att ha fått träffa dig. Vi ses i Sköna Hem.
    Kram carolina
    www.cskapar.wordpress.com

    SvaraRadera
  3. Har just hittat din blogg och har länge surfat runt bland dina pyssel. Inspirationen flödar! Återkommer och nu ser jag ju också vart du kommer att vara! Kul!

    SvaraRadera
  4. En go tjej som du förtjänar gott! :)
    Stort lycka till med det nya! Jag hänger så klart med dig dit.

    Wow, vad impad jag blir över att du sprang i lördags, det var ju så otroligt varmt, till och med för mig som bara tittade på :)

    Stor kram!
    Sofia

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.