3/15/2013

Övar lite...



Just nu övar jag på att fotografera mat inför kursen hos den här tjejen i nästa helg. Ser verkligen fram emot att få åka till Göteborg och få träffa alla duktiga matbloggare. Jag är ingen matbloggare, jag vet, men jag gillar att fota och att fota mat är otroligt svårt tycker jag. Så därför hoppade jag på detta. Ska bli riktigt kul!

I´m practicing to take photographs on food, witch I feel is very difficult. Next weekend I´m heading off to Gothemburg to meet this girl. She has a workshop in food photography and I´m so exited to join her there.

9 kommentarer:

  1. Vad kul att träffas och fota tillsammans!
    Trevlig fredag till dig!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Ja, fota mat måste vara en utmaning :)
    Ha en fin fredag! kram elin

    SvaraRadera
  3. Det kommer bli så kul!! Och gissa om jag har pysslat och fixat åt er den här veckan - massa härliga grejer kommer ni att få äta och fota. Ska bli så roligt att träffa dig!

    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  4. Låter intressant! Min dotter hade just ett uppdrag, att fota mat. Det verkar inte så lätt!
    Ha en fortsatt skön fredag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  5. Jättesvårt att fota mat, så det ser smaskigt ut. Så kul att åka till Gbg och fota mat. :) Kram

    SvaraRadera
  6. Ja usch, fota mat är skitsvårt! Så gud så skoj att gå på kurs. Hoppas det blir givande.

    SvaraRadera
  7. Super vacker bild! Det låter super spännande med workshop, bra att ha något underbart att se fram emot. Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  8. Ja, det är verkligen svårt att fota mat! Det ska bli roligt att se resultatet av kursen sedan. Kram!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.