3/14/2013

Just an egghead



Pastill.nu tipsade om ett webb-baserad ritprogram där man kan rita såna här kul streckfigurer. Enklare än vad ni tror...
Det är Maria Klingermann som gjort programmet Scribbler. Ni måste testa, det var hur kul som helst.

Om ni tror att alla pyssel jag gör blir lyckade. Tror ni fel, titta in på min Instagram @mormorsglamour så får ni se senaste pysslet som gick åt skogen.

Pastill.nu showed some pictures she´d drawn with Scribbler. An easy program that let you do these type of drawings. You just have to try it out, it´s lots of fun and so simple.

If you think that every craft I make becomes great, you´re wrong. Check out my Instagram @mormorsglamour to see the latest craft that didn´t turned up the way I wanted to.


7 kommentarer:

  1. Wow vad snyggt! Älskar den fina grafiken i bilden.
    Påsk på ett modert sätt!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh vad häftigt. Lät riktigt kul. Får testas :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag har också testat, nästan allt blir faktiskt fint, fantastiskt! Ska förresten genast kolla in dig på instagram, varför har jag inte gjort det tidigare?!

    SvaraRadera
  4. Men jösses så kul det där var. Jag fastnade direkt! Tack för tipset :)

    SvaraRadera
  5. Jag har tänkt prova det där programmet men har inte gjort det ännu. Tack för påminnelsen! :) Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset! Mycket roligt program!!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.