3/21/2013

Frukostseminarie med Underbara Clara


Just nu sitter jag på ett frukostseminarium med Underbara Clara. Mer bilder och info kommer jag att lägga upp på bloggen så fort jag hinner.
Det har varit dålig uppdatering här... men det är fullt upp med massa annat och jag ska vara klar med mitt projekt idag. Sen är det Göteborg i helgen med fotokurs och god mat som gäller.
Ska försöka att posta ett inlägg här i veckan med mer pyssel... lovar bättre uppdatering snart.
Om ni vill ha direktrapportering från seminariet så är det bara att hänga på min Instagram @mormorsglamour .

----------------------

Right now I´m in a breakfast seminar and is listening to this girl. So sorry for bad update here on the blog but have a big project with end date today. After this I´m going to Gothemburg for a few days and a course in food photography.
I promise to show you more craft related posts as soon possible.

If you want more updates more regularly visit my Instagram @mormorsglamour.

2 kommentarer:

  1. Avis ;) Ser fram emot rapport.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar färg på bilden!

    Låter som en bra start med frukostseminarium=))

    Kram Hannis

    Min provgjutning av dödskallarna är klar.
    Dom blev bra, formen var jättebra!
    Så nu blir det flera=))

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.