2/27/2013

DIY skrivbord




Nu har jag gjort ett skrivbord till en bestämd man med mycket åsikter om saker och ting. Kanske lik sin mamma?
Det skulle vara svart och vitt med rutor på  och alla saker ska stå på ett visst sätt... Känner igen mig så väl.
Bordet är gjort av plankor från brädgården och bockben från IKEA.
----------------------
I´ve just finished this desktop for my oldest son. He knew exactly what he wanted and I´ve tried to do all of his ideas as he wanted to.

Jag gjorde inte rutor på hela bordet utan endast i kanten av bordet, jag orkade faktiskt inte mer, tålamodet tröt. Men det var helt ok för lilleman.

De fina förvaringsboxarna på skrivbordet av gamla skolådor kan ni enkelt göra själva, urförlig beskrivning finner ni här.
------------------------
I just made black diamonds at the end of the table, because my patience is´nt the best. 

This is what you need if you want to build your own desktop.





8 kommentarer:

  1. Bra att veta hur man vill ha det :)
    Fint blev det.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Kul med barn som har så bra smak :-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt med rutorna i änden på bordet, det behövs inte mer. Sån tur att han var nöjd med det. :) Jag gillar bockben, riktigt snyggt bord. Kram

    SvaraRadera
  4. Så snyggt! Du är så händig och pysslig! Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt. Vilken rolig liten lilleman. Barn blir inte som man säger, de blir som man själv :) Och vilken stil han har.

    SvaraRadera
  6. Men wow så snyggt det blev!!! Du är grym!

    SvaraRadera
  7. Men åh så snyggt det blev! Tummen upp! :)

    http://fannyhenricson.wordpress.com

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Där skulle jag vilja sitta och jobba! :)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.