1/23/2013

Hyllan IVAR blir stege/ IVAR turns into a ladder


Fick detta fina DIY tips via IKEAS pressavdelning och det gillas starkt. Har varit ute efter en stege ett bra tag nu, men de flesta är så dyra. Tiden har inte funnits att bygga en egen. Men detta skulle jag nog klara av. Att köpa en sida till garderoben Ivar och sen måla i önskad kulör.

Got these beautiful pictures from IKEA, with a great DIY thing to do. Just use a single side from the shelvf Ivar and paint it in desired color and you´ll have a cheap and beautiful ladder.
 
Hos Underbara saker som gör vardagen mindre grå hittade jag en variant av denna stege. Jättefin tycker jag, titta in där om ni vill få mer inspiration.

7 kommentarer:

  1. Jag såg detta på Livet hemma, verkligen smart. Vi (jag och pappa) byggde en stege av spillbitar av ek för ett par år sedan, den hänger fortfarande med. :) Karm

    SvaraRadera
  2. Härligt med billiga, enkla, snygga och smarta tips!
    kram Helen

    SvaraRadera
  3. Ah, vilket kanontips! Så fint!

    SvaraRadera
  4. Men oj vilket bra tips. Jag har en ivar bokhylla i vardagsrummet i matt svart. Skulle vara fint att addera en stege också. Tack för bästa tipset!

    SvaraRadera
  5. Vilka snygga bilder också, inspirerande!

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt! jag har också varit på väg att göra just en sån stege av ivar. såg det inne på Ikea. Smart!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.