11/28/2012

Få träffa inspirerande människor...

Under de senaste månaderna, sen jag startade upp mitt företag har jag fått träffa så många inspirerande och duktiga människor.
Det är så häftigt att ha hittat till denna nya värld med skapande som fokus.

En utav alla dessa duktiga människor är Carina Sohl som trycker växtmönster på läder. Jag kunde inte sluta stirra på hennes vackra saker som hon visade på en utbildning jag var på i måndags.


Denna fåtölj är ett samarbete med möbelproducenten Swedese, där Carina Sohl handtryckt Hallonblad på svart läder till fåtöljen Lamino. Alla Carina Sohls produkter är gjorda av miljövänligt läder och garvas vegetabiliskt.
 Den här läckra kudden i brunt läder tillhör min favorit. Mönstret är tryckt med växten Bockrot.
 
I februari 2013 är hon även inbjuden till en stor lädermässa i Paris "Le Cuir a Paris".
 
Jag vet att det kommer gå bra för denna tjej och önskar henne all lycka till.
 

3 kommentarer:

  1. Så snyggt, otroligt!! Visst är det kul att träffa människor som inspirerar, det bästa jag vet!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt med inspiration och vackra mönster!
    Kul att du gillade halsbandet på min sida!
    Ha det gott!
    Kram Helen

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.