9/07/2012

Telefonkö-väntnings-stilleben

I går kväll satt jag i telefonkö ganska länge och började plocka ihop saker jag hade på skrivbordet till ett stilleben. Reslutatet blev det här.
Från höger till vänster/Anteckningsblock från Mimou / Etikett från nyinköpta byxer från Cream, mina favoriter! / klämma med geometriska former på Ferm living /Tre pinnar från Edvins dagis/ En sten från bröllopsdukningen för tre veckor sedan/ Tape från Bloomingville /Träkulor från Panduro / Pappersfågel från fair trade butiken / Klämmor Ferm living / Kotte från Edvins dagis.

 Balansen i livet är något man måste påminna sig om många gånger. Därför ligger denna sten bredvid datorn, så jag kan se den varje dag.


Dekorationer liknande fågeln och massa annat kul kommer vi att göra på Pappersslöjdkursen jag har på Folkuniversitetet. Här hittar du anmälan.

1 kommentar:

  1. Balansstenen. En bra påminnelse, och vacker dessutom. De tre pinnarna är också oväntat fina.

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.