9/09/2012

Att ha en kompis som litar på en...

Jag har en vän som är så fin och hon gör mig alltid så glad, för hon brukar komma till mig och säga att: - Nu Helena, ska jag på dop och skulle vilja att du gör något. Du får fria händer, för jag litar på dig. Och sen går jag hem och klurar, hon brukar ge mig lite ledtrådar om vad det är för familj som ska få gåvan och sen klurar jag lite till.
Denna gången blev det en leksakslåda som jag målade motiv på och skrev "Antons leksaker" eftersom barnet som skulle döpas hette Anton :)
Förra dopet gjorde jag en puff till en tjej som hette Lova. Undrar vad det blir nästa gång?

6 kommentarer:

  1. Vad du kan! Kanske går till dig jag med nästa gång det vankas dop!

    Ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
  2. Jag har full förståelse för att hon litar på dig. Puffen är underbar, dock är jag lite osäker på om jag och symaskinen är tillräckligt goda vänner... Men en sån där leksakslåda, ja, det skulle jag nog våga mig på.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är så himla duktig! Älskar din blogg - går ofta in och kikar när du skriver, man blir så inspirerad! Vad tar du för att göra en illustration? Skulle behöva en logga till min förening <3

    SvaraRadera
  4. Du är helt grym! Inte läskigt alls att ge dig fria händer :-) Men du, jag älskar verkligen ditt namn, mormorsglamour, tänk om jag kommit på det själv!

    SvaraRadera
  5. mmm vilka härliga idéer jag älskar oxå att sy. vad rolig kurs du verkar gå på

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.