8/29/2012

Kurser hos folkuniversitetet

I höst den 6-7 oktober har jag en helgkurs i pappersslöjd/pyssel på Folkuniversitetet, Kungstensgatan 45 i stockholm
Vi kommer att göra massor av kul saker såsom pärlsmycken i papper, skålar, askar, påsar, julstjärnor och juldekorationer. Mer information och anmälan finner du här.
 



Den 17-18 november finns en till helgkurs som jag håller i. Den är till för alla och vi kommer att lära oss att arbeta med papier maché. Här kommer vi ge oss på lite större projekt som lampor och skålar, men även hur man bygger små skulpturer om man så vill, jag kommer visa hur man bygger små gubbar och djur i papier maché tekniken. Mer information och anmälan finner du här.
 
Så passa på att anmäla er nu innan platserna tar slut. Det skulle vara så kul att få se er i riktiga livet också :) och jag lovar att vi kommer ha himla skoj och trevligt!
Välkomna!
 
 

4 kommentarer:

  1. Åh, så roligt! Vilken dröm att få gå på en sådan kurs!

    Folkuniversitetet är så himla bra dessutom. Jag gick en termin Foto Intensiv på kvällstid på Kungstensgatan förra året. Det var otroligt roligt och lärorikt. Fina lokaler också (och ett bra café!).

    SvaraRadera
  2. Ja men visst lokalerna är helt ljuvliga! som en dröm... verkligen riktiga ateljé lokaler :) Tack för fina ord :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  3. Men så häftigt! Hade gärna och upp till Stockholm denna helg om det inte varit för att vi får besk då! Låter ofantligt roligt och du är så galet kreativ!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Det låter verkligen som en toppenkurs! Stockholm är tyvärr inte aktuellt för min del på ett tag, har ju ett nytt hus att sätta tänderna i snart.... Finfina papperspärlor du gjort, verkligen kul idé. :) Kram /Nellie

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.