6/22/2012

And off we go...

Idag är det midsommarfirande för hela slanten. Dagen börjar med midsommar hos svärföräldrarna och barnens alla kusiner och föräldrar, för att sedan avslutas ute på landet tillsammans med 25 personer i alla åldrar. Från 1,5 till 62 år.



Vi har det alltid lika roligt och det är aktiviteter, vattenskidor, wakeboard, segling, fiska och sen massor av god mat. Det har varit tradition nästan hela mitt liv och jag kan inte tänka mig en midsommar utan alla dessa fina människor.

De vackra bilderna är från IKEA livet hemma och det är fotografen Nina Broberg och stylisterna: Kristin Norström och Tina Hellberg som gjort dessa vackra bilder.

5 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas du haft en bra midsommarr! :=)

    Välkommen till min blogg och vårt hem. Det är jag som är MIZS. Jag en 24årig mamma till en alldeles bedårande tös. Det ä hon och jag som slåss om kameran. Jag är ett inredningfreak och ett kakmonster. Jag har en stor passion för skyhöga skor och Paddy är mannen jag avgudar. Slå på en kanna kaffe, luta dig tillbaka och njut. Varmt välkommen till MIZS - Hemlängtan!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vill bara önska dig en riktigt skön midsommarhelg! Vilka otroligt vackra bilder du bjuder på!

    SvaraRadera
  3. Glad midsommar nu när du är på ditt "favo" ställe
    kram kram på er :) Kerstin

    SvaraRadera
  4. Hej igen, jag tror jag fått till det :)
    och kommer nu kunna ha en dialog med dig om allt
    det härliga du skapar :) Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att ni har en underbar helg!!

    Kramar kicki

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.