3/13/2012

Etiketter till tepåsen

Det är ju så fantastiskt med nätet, där man kan hitta allt möjligt och det finns en hel del fria downloads att hitta. Nu har jag trillat in på Konfetti-form där man får ta del av dessa fina etiketter att fästa på tepåsen.
Så mysigt om man har gäster eller vill bjuda sin käraste på en frukost på sängen. Jag skulle i allafall bli jätteglad om jag fick en tekopp med någon utav dessa etiketter hängande.


Bilder lånade Lena på Konfettiform
Hur gör man då? Skriv ut någon utav A4 arken, klipp ut, ta bort den gamla etiketten på temuggen och fäst den nya etiketten med en häftapparat.
Lycka till!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.

    Vänliga Hälsningar,
    Miss Alicia

    SvaraRadera
  2. Så fina! Tack för tipset och tack för fina ord hos mig! :)

    SvaraRadera
  3. Så fina! Älskar yogi-te just eftersom det finns en fin text på dem. :) Kram /Nellie

    SvaraRadera
  4. Jättefina. Roligare med personliga lappar! Trevlig blogg du har, lägger till dig på bloglovin så jag hittar hit igen:)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.