11/06/2011

Utlottning av personligt armband- avslutad

Ni som följt bloggen ett tag, vet att jag är extra förtjust i hantverk och jag är så glad att kunna lotta ut en av dessa fina armband, i samarbete med Hidden Stars 
För att vara med och tävla gör du så här:


Svårare än så är det inte, så lycka till nu :)
Lottdragning sker måndagen den 21 november klockan 15.00


ps. har du ingen blogg klickar du på rubriken till detta inlägg så att kommentarsrutan kommer fram, därefter väljer du anonym i rull-listen. Glöm inte att skriva ditt namn :)



En lott: Gå in och "gilla" Hidden Stars (http://www.facebook.com/k.stamberg) på Facebook (om du ej har gjort det sen innan). Lägg sedan en kommentar här på bloggen om vad du själv skulle vilja se mer av för smycken. Är det något som du saknar, som du gillar speciellt eller som du vill se mer av?
Två lotter: Gör ovan men länka även vidare tävlingen via din facebook eller blogg (självklart får du låna bilden ovan).


Text på armbandet väljer du själv, ca 125 tecken (inkl mellanslag). Storlek är 25 mm brett, längden bestämmer du själv. (Ordinarie pris 190 kr)

17 kommentarer:

  1. men ......såååååååååå fina !!
    Kram och Hej från Göteborg / Pernilla

    SvaraRadera
  2. Jag blir gärna med på detta! Kommetar, gillar på fb, länkar...6 lotter?

    Klem Anna

    SvaraRadera
  3. Jag är med har gillat på facebook
    Jättefina armband
    Jag är på jakt efter ett lite annorlunda halsband, som inte sitter på alla ,och som passar till mina alltid svarta kläder
    Länkar hos mig
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. heihei :)
    Her vil jeg gjerne være med :) Liker deg på fb og på bloglovin:)

    klem fra siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvaraRadera
  5. Jösses, precis vad jag letat efter =) Jag tror bestämt att jag kommer att lägga en beställning på ett armband även om jag vinner. Jag skulle vilja ge min fina dotter ett med en pesonlig hälsning, lite peppande ord...

    Jag gillar personliga armband och ringar till vettigt pris och skulle gärna vilja se fler varianter och jag längtar verkligen efter att hemsidan ska komma i gång! Kanske är jag en blivande storkund ;)

    Kram Tina

    ps. Detta var den finaste tävlingen i Blogglandia på länge!

    SvaraRadera
  6. Vilka fantastiska tävlingar du arrangerar! Detta armband var ju såå läckert! Roligt att kunna göra personliga och snygga armband till vettiga priser, Roligt också med kurserna! Såg en annorlunda berlock gjord av en tesked som var urläcker!

    Vet precis vilken text jag skulle vill jag om jag vann! Lars Winnerbäcks textrader från Min älskling har ett hjärta av snö!

    Länkar via facebook!

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt armband :) Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Hidden Stars gör ju så fantastiskt vackra saker och dom känns så personliga. Något jag har letat efter är en enkel stilren å personlig dubbelring. Jag skulle vilja att den sitter på pekfinger å långfinger och en bricka eller stav med personlig text på som håller ihop detta smycke. Hoppas ni förstår vad jag menar =)

    SvaraRadera
  9. Lätt att jag vill vara med, ett underbart armband.
    Skulle passa perfekt till mor min som fyller år snart.

    Jag vill gärna se mer av personliga smycken men som helst hålls så enkla och stilrena som möjligt.

    Kram och en fantastisk dag!

    SvaraRadera
  10. ÅH äntligen ett armband i min smak:-) Och nytänkande, har inte sett något som detta förut.
    Jag har inte sett något av dina alster förut, men grovt, lite maskulint är något som jag gillar.
    Ha en fin lördag!
    Kram Malin
    jag gillar på fejjan och länkar inne hos mig

    SvaraRadera
  11. Tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/november/armband-2111.html

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag har länkat ifrån min blogg och gillat Hidden Stars på FB. Jag tyckte sortimentet var brett så det var inget särskilt jag saknade. Däremot gillade jag hundhalsbandet väldigt mycket!
    Håller nu tummarna hårt och hoppas på vinst. Armbandet skulle passa ypperligt till min dotter i julklapp eller födelsedagspresent. Ha en fin dag! Hälsningar Helena

    SvaraRadera
  13. Jag gillar Hidden Stars - K. Stamberg på Facebook och tycker särskilt mycket om de hamrade örhängena (artnr 1578), därför skulle jag gärna se armband och halsband i samma stil. Eventuellt med möjlighet till ett namn/ord på halsbandets ring.
    Älskar hundhalsbandet också - lyxvarianten är verkligen topnotch!

    SvaraRadera
  14. Så snygga saker. har inte sett Hidden stars förrut och blev glatt överraskad. Jag älskar örhängen och skulle gärna se fler örhängen i olika utföranden med text på...
    Hoppas på tur.
    Har gillat på FB

    SvaraRadera
  15. Hej! Vilket vackert smycke! Jag gillar på FB: Sandra Pettersson. Jag skulle vilja se mer återvinningssmycken, alltså smycken gjorda av annat än metall och pärlor.

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej! Superfint smycke. Jag har gillat på fb och hoppas på tur. Jag gillar precis som Sandra här ovan när man gör något nytt, ex.vis smycken, av något som tidigare varit något annat - återvinning alltså ;-)

    //Karin

    SvaraRadera
  17. Hej
    Jag är såklart med.
    FB-Sandra Lundkvist

    Det finns mycket, men det jag skulle vilja se mer av är breda armband.

    /Sandra
    janedoe7007@gmail.com

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.