11/01/2011

Madame Stoltz

En leverantör som inspirerar mig massor är Madame Stoltz, när jag bläddrar igenom deras katalog, skulle jag vilja ha allt... för att inte tala om när man får klämma och känna på allt på Formex. Jag som försöker att inte köpa för mycket nytt utan producera det själv eller handla på second hand. Men det är svårt... väldigt svårt när man ser så många vackra saker på samma ställe.
 
Hade jag haft en inredningsbutik hade stora delar av sortimentet få innehålla saker från denna leverantör. Funderar gravt på utdragslampan i höger bild, de skulle bli så snygga i sovrummet!

5 kommentarer:

  1. Ja, den lampan var jättefin. Förstår att du är sugen på den. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, Madame Stoltz levererar! Jag har glasflaskor som hang up just nu och skulle mer än gärna lägga vantarna på dem som finns på bordet ovan :-) Hoppas allt är bra med dig! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ja, de när snygg! :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Helt underbart! Mycket snygg kombination på lampan.

    SvaraRadera
  5. Oh jaa, jag älskar med deras stil. Nästan inget kvar i min butik från dem , jo några trådkorgar möjligen... hör av dig om du kikat på nåt du vill jag tar hem :)

    kram vännen.

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.