10/10/2011

Grattis Anita!

Nu har jag dragit lott om vem som får handledsvärmarna och de går till Anita
Grattis! Grattis!
hoppas att de kan värma dina handleder i kylan.
Tack för alla fina ord! Jag önskar jag kunde ge er alla ett par.
Om jag förstått det rätt på allas kommentarer så vill ni se mer pyssel och inredning men även lite keramik. (keramiken är lite svår eftersom jag inte håller på något med det just nu, tiden räcker inte till) men jag ska försöka tillfredställa allas önskningar så gott jag kan.

Tack för att ni ville vara med i utlottningen och ha en riktigt mysig kväll, själv ska jag gå och lägga mig nu.

KRAM

PS. fick F-skattsedel idag så inom kort kommer det komma upp lite saker till försäljning, bla dessa handledsvärmare :) läääskigt att starta igång eget, men spännande.

7 kommentarer:

  1. Lyckliga Anita!
    OCh stackar mig, som inte vann... ;-)

    SvaraRadera
  2. Grattis till Anita!
    Spännande med det egna företag! Jag önskar dig all lycka till!

    Kramen!

    SvaraRadera
  3. Superlyckliga jag gläds och längtar efter dom vackra värmarna. Kommer att bli så mysigt under den förestående vintern. Tack, tack!!

    SvaraRadera
  4. Åh vad spännande med eget företag!! Det drömmer jag om och en vacker dag så kanske!!!
    Lycka till! Kram!

    SvaraRadera
  5. Åhh grattis till den lyckliga vinnaren!

    Men ja, vad roligt att du skall starta eget! Go girl, du har verkligen förutsättningarna för att lyckas. All lycka och välgång till dig!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken himla fin bild det blev på dina handledsvärmare =)

    SvaraRadera
  7. Grattis till Anita.

    Grattis till dig och Lycka till med ditt företagande :)

    Kram Maria

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.