9/15/2011

Personlig doppresent

Jag har en väldigt fin vän, hon brukar fråga mig när hon ska iväg på dop om jag kan göra något. Denna gången ville hon ha något lite större än en tavla. Hon ger mig helt fria händer och litar blank på mig... jag blir lika nervös varje gång och tror absolut inte att jag ska klara det.


Nu är den klar, en liten puff till Lova. Jag hoppas verkligen att hon tycker den är ok, så hon inte beställt någonting hon inte tycker om. Men för en gångs skull blev faktiskt jag nöjd och det händer inte så ofta, att bilden i huvudet stämmer överrens med verkligheten.

12 kommentarer:

  1. Vilken fin present! Du är jätteduktig! men visst känner jag igen känslan du talar om... Tänk att det alltid är så, att man inte tror att man kan...?! Hhmmm! Något att jobba på...

    kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Det var en fin present :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Den är helt underbar!!!)
    Finaste doppresenten att ge...:)

    Vet hur du känner över det du gör, är precis likadan ....Men du är kanonduktig !!!)

    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  4. Åh vännen! En sån underbart vacker kudde. Kan jag få beställa en till....:) Visste att jag kunde lita på dig!! Kram

    SvaraRadera
  5. Wow!! Den är ju hur fin som helst!! Jösses, så duktig du är!

    SvaraRadera
  6. Jättefin! En riktig pralin :)
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar present! Beställaren kommer ge bort den med stort nöje!

    SvaraRadera
  8. Den är jättefin !!!!
    Vad du är duktigt som fixar en sån fin kudde :)

    Ha en bra helg !

    Kram !

    SvaraRadera
  9. Åh vad fin!!! Hon måste bli superglad!! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Jäklar så fin! Helt fantastisk! Finaste puffen jag någonsin sett! :) Såna skulle du kunna tillverka på beställning!

    KRAM!

    SvaraRadera
  11. Vilken fin doppresent :) En härlig idé. Vänligen Johanna

    SvaraRadera
  12. Den är hur härlig som helst men det ser avancerat ut för mig som inte är så sy-kunnig men jag säger: jätte fin och vilka färg kombinationer.

    anette carlsson

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.