6/18/2011

Jag har inte tagit semester ännu...

... utan har bara inte haft så mycket inspiration till att skriva, för det har hänt så mycket annat i livet. Men min vän Anna undrade om jag gått på semester för att bloggen var så tyst. Ska verkligen försöka att bli bättre och uppdatera lite oftare än varannan vecka :) Men man måste hinna njuta av livet oxå.
Just nu sitter jag här i partytältet själv och uppdaterar bloggen innan alla gästerna kommer. Idag är det nämligen 30+2 års fest hemma hos oss. Jag och min yngsta son fyller på samma dag och därför har vi valt att slå till med en storfest.



Partytältet är upprest på altanen och vi har tillsammans snickrat ihop en soffa med lastpallar, mitt lastpallsbord som jag brukar ha i vardagsrummet har oxå fått titta ut. Insåg när jag skulle leta fram kuddar till soffan att jag har en hel del.
Det är så kul när man kan få det så fint med saker man redan har hemma. Nu hoppas jag på en riktigt mysig fest tillsammans med mina vänner och släkt.
Sköt om er och ha en bra lördag
Kram
Helena

13 kommentarer:

  1. Grattis!
    Fint och mysigt ni gjort ute på altanen :)
    Ha en bra dag
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis till er båda!!!!! Hoppas att ni får en toppen födelsedag!! Så fint ni har gjort och super härligt att snyggo bordet fick vara med där ute också. Hoppas att det är okej att jag länkar till ditt tidigare bords blogg inlägg i veckan som kommer??? För jag tycker att du har gjort ett sådant fint jobb med bordet gumman. Ha nu en toppen dag och skåla glatt!!! Kramar ia massor!!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Gud vad fiffigt, snyggt och praktiskt med lastpallarna, något jag lägger till min inspirationsmapp här hemma.

    //Elvira

    SvaraRadera
  4. Grattis! :-)
    Vad fint det ser ut, hoppas att ni får en trevlig och mysig kväll!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  5. Dæken vilken fin altan du ordnat!!!
    jag lyckades idag övertyga min man om att vi ska ordna oss en pallsoffa, o nu visade jag eran f¨ör honom! Han föll som en fura ;o)

    Gratis til dig o sonen o hoppas dagen var helt super!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  6. Men vad mysigt du har ordnat!! Och GRATTIS till er båda två!! :)
    Kul att höra ifrån dig! Hoppas festen var toppen!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  7. Vad fint du gjort! Hoppas ni hade lika bra väder som vi och att festen blev bra! Vet inte riktigt när du fyller år, men ett stoooort grattis till dig och din son.

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Psst. det är värt att vänta på inläggen ^^,

    SvaraRadera
  9. åh så fint ni/du gjort. Kan tänka mig att gästerna kommer att trivas bra där:-)
    Grattis i efterskott till dig & sonen.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Wow vad mysigt! Hoppas att ni hade ett bra kalas.

    SvaraRadera
  11. Maja på 64 kvadrat20 juni 2011 kl. 11:34

    Mycket läckert!

    SvaraRadera
  12. GRATTIS STUMPAN!! Stora tjejen minsann ;) Du va mysigt ni fixade ihop!!!! KRAM

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.