5/02/2011

Trädgårdsprojekt.

Vi har en hel del överblivet virke från husbygget. Så i går stod vi och diskuterade vad vi skulle göra av allt. Då dök jag på dessa inspirerande bilder hos Jenny. Ett sånt här bord skulle man snickra sig, superläckert tycker jag. Alternativt skulle man använda denna idé när man bygger soffor på altanen. Tycker det är en kanonidé eftersom det är härligt att bryta av träet med något levande.

Beskrivning på hur du bygger dig ett sådant här bord hittar du hos Far out flora där även bilderna kommer ifrån.

8 kommentarer:

  1. Det är så snyggt när man bryter av med något annat! Snyggt med lite växter och sten :)

    Hoppas allt är bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt bord! Riktigt snyggt...

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt. Såg det inne hos JEnny o föll som en fura!

    Hoppas du har en underbar dag!

    Puss!

    SvaraRadera
  4. Å va fint det tycker jag var en super ide. den snor jag till inspirations mappen, då vi måste ta oss an baksidan här ehmam sanrt med trall bygge och möbel bygge. :P
    Tusen tack gumman!!!

    SvaraRadera
  5. Vilket super fint bord! Härligt med sådan inspiration.

    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Hey guys, thanks for the comments. We loved making this table. I thought about it for a while before making it, then just made it up as I went along using scraps around the house. We are working on a larger table now for a big party for a West Coast magazine in our area (San Francisco). Should be cool to see it scaled up. Matti

    Hej killar, tack för kommentarerna. Vi älskade göra denna tabell. Jag tänkte om det för ett tag innan göra det, gjorde då just det upp då jag gick längs att använda bitar omkring huset. Vi arbetar på en större tabell nu för ett stort parti för en västlig Kusttidskrift i vår areal (San Francisco). Skulle vara sval att se det vägde upp. Matti

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.