5/10/2011

Favoritplats i hemmet...

Över helgen har Kent varit iväg på konferensresa och kom så hem igår kväll. Kent är superbra på att överraska och att visa uppskattning med presenter och upplevelser, jag är lite sämre.
Så jag tänkte att jag skulle överraska för en gångs skull. Köpte hem allt jag vet att han älskar, skaldjur, ostar och öl och sen en himla massa rosor.
Medans han var uppe på övervåningen och nattade barnen passade jag på att duka fram på soffbordet och strö rosenblad från trappan och fram till vardagsrumsbordet.


Han uppskattade överraskningen massor och det var supermysigt och en härlig start på veckan. Kul att få sitta ner och prata om allt som hänt under tiden han varit borta och vad de upplevt under resan.

Detta är mitt bidrag till fabriken idag som handlar om favoritplats i hemmet, efter mycket tvistande med mig själv kom jag fram till att soffan faktiskt är min favoritplats. Annars gillar jag trädgården och tornrummet oxå, men just nu är det mest kaos där uppe för jag har inte fått till det riktigt än. Men jag vet att senare kommer jag spendera mer tid där.
Titta in hos fabriken för fler inspirerande inlägg.
Kram
Helena



6 kommentarer:

  1. Maja på 64 kvadrat10 maj 2011 kl. 09:20

    Det var inte illa.

    Tack nu har dina fina ugglor ankommit mitt hem :-) Bild på bloggen kommer senare.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror han varit saknad i helgen, och då är det ...Gott med myspys i soffhörnet, när man återförenas...:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt och romantiskt!! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så mysigt! Förstår att det var uppskattat! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Förstår om det var uppskattat :) Mysigt!
    Kram maria

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.