4/09/2011

Ni skulle sett sambons min...

... när jag kom hem med en uppstoppad uggla. Det är inte så ofta han säger något om alla mina tokiga idéer men den minen går inte att ta miste på.
Denna uggla fick jag av min gudmor för många år sedan, den har sen stått i mammas och pappas hall utan att jag ens tänkt på den. Men sen en dag, var det som att jag fick upp ögonen för den söta ugglan.
Pratade i tidigare inlägg om vad man inspireras av och när jag gjorde dessa illustrationer kom inspirationen från denna uggla.
Ugglan i flera olika färger fick även plats i Vilgots rum.


Missa nu inte tävlingen som pågår tom den 20 april, där du kan vinna 3 st illustrationer. Klicka här om du vill vara med.

Ha nu en riktigt bra helg!
Kram
Helena


7 kommentarer:

  1. Kan nästan tänka mig hans min ;)

    Ha en skön kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så fin den var! Söt! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så cool den är! :)

    Hoppas du har en skön söndag vännen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hi Hi!
    Ja..dem där blickarna får man ibland. Men då är det ju bra att veta att man själv har rätt. :-)
    Tycker ugglan din är himla söt jag.

    Hoppas du har haft en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Haha, ja den blicken känner jag igen!

    Svar:
    Tack för din "lycka till"-hälsningar, det värmer ska du veta! ♥

    SvaraRadera
  6. Sorgligt med uppstoppade djur. Är det bara jag som känner så?
    Sia

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.