4/29/2011

Det har varit lite tyst ett tag...

här på bloggen, jag har så många saker jag måste hinna med denna vecka. Har bland annat skickat in ansökning till vidare utbildning. Har sökt till Återvinningsdesign på Eskilstuna folkhögskola. Jag hoppas hoppas hoppas att jag kommer in. Håller samtidigt på att fundera på att starta upp eget företag och det tar all ledig tid jag har över just nu... Sen är det fantastiskt väder så man vill ju njuta varje sekund.
I helgen blir det mest vara ute på tomten, nu har äntligen utemöblerna kommit ut på tomten och sen ska vi fira valborg med några vänner. Ikväll blir det nog grillning som gäller.
Hoppas ni får en bra helg
Kram
Helena

8 kommentarer:

  1. Så blir det ibland! ;) Hoppas du kommer in på utbildningen o att ni får en underbar fredag!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland är det knepigt att få plats med allt man vill....
    Trevlig Valborg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att du ska komma in! :)
    Mysiga bilder! Och spännande med eget företag!! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, så spännande det låter med eget företag :)

    SvaraRadera
  5. Lyckönskningar till att du kommer in på utbildningen!
    Våer kommer så sakta hit oxå...har "bestämt" at maj, juni, juli, augusti, o september ska bli kanonfina vår o sommarmånader!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  6. Vad spännande utbildningen låter! Lycka till.

    Hoppas att du får en fin dag.

    //Jeanette

    ps. Tävling i min blogg :-) Kika gärna in.

    SvaraRadera
  7. Vad kul med att kanske starta något eget!
    Vad fint det ser ut också!! Jätte läckert! Hoppas du får en bra onsdag!
    Kram

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.