3/30/2011

Tävlingsdags!

Nu var det så himla länge sedan jag hade en utlottning här på bloggen. Men nu är det dags :) Dessa illustrationer "Tårögd" har ni chansen att vinna. Varje tryck är 30*40cm och varje serie innehåller 3 bilder. "Tårögd" finns med svart, grå eller ljusgrå bakgrund.( föredrar ni A4 storlek, så skriv det i kommentaren nedan)

Alla är välkomna att delta i tävlingen oavsett om du har en blogg eller ej.


Hur gör man då för att vara med i utlottningen?

1 lott: skriv en kommentar i kommentarsfältet (glöm inte att skriva vilken färg ni vill ha)
2 lotter: Skriv ett inlägg om denna tävling på din blogg alt. maila 5 vänner och berätta om tävlingen.

OBS! GLÖM INTE ATT SKRIVA VILKEN FÄRG NI VILL HA :)
tävlingen pågår tom. onsdagen den 20 april kl. 14.00 då jag drar en vinnare.

19 kommentarer:

  1. Om man nu skulle ha turen att vinna så är det väl klart man vill ha en grå bakgrund! Det är ju faktiskt världens finaste färg :)
    / Jannike

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar! Länkar från min blogg också. Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha ljusgrå bakgrund.

    /Victoria

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Klart jag är med och tävlar. Om jag nu skulle ha turen på min sida skulle jag vilja ha de med den ljusaste bakgrunden.
    Nämner tävlingen i ett inlägg och länkar i högerspalten.
    Ha en skön kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hej,

    Är jätte gärna med och tävlar. Jag gör ett inlägg på min blogg och om man har turen att vinna så önskar jag en vit.

    //Anna

    SvaraRadera
  5. Ååå, så fina!! Jag är självklart med och tävlar. Kram kram

    SvaraRadera
  6. Fina bilder som hade passat ypperligt på barnrummet!
    I tillfälle jag skulle vinna är ljusgrå att föredra ;o)

    Klem Anna

    SvaraRadera
  7. Vilka roliga och fina bilder!
    klart man vill vara med och tävla, den vita eller svarta gillar jag :)
    Soliga hälsningar MALIN

    SvaraRadera
  8. Så fina och söta bilder!! Vill gärna vara med på en lott på den svarta serien!:)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Kul!
    Jag är gärna med och tävlar :)
    O den ljusgrå är min favorit.

    SvaraRadera
  10. Åå så fina!! Jag vill självklart vara med o tävla! Tänk så söta till kommande bebisens rum :) om jag vinner vill jag ha ljus grå!!!
    Kram jannice

    SvaraRadera
  11. Å, så fin blogg du har...
    Fant deg via en link pga lotteriet nå og legger meg til som følger :)
    Vil veldig gjerne være med i trekningen, og ønsker meg lys grå hvis jeg blir den heldige ;)
    Ha en fin helg.
    Klem

    SvaraRadera
  12. Åh vill gärna ha dessa i vitt, så fina!. I A4 vore fantastiskt. Jag ska lägga upp tävlingen på min blogg så snart som möjligt.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Om jag vinner får en nyfödd Elin dem i ljusgrått hoppas vi på!

    Tack för fina inlägg! Jag kommer att skriva om din tävling på majapa64kvadrat.

    SvaraRadera
  14. Jag vill också tävla! Dom svarta tycker jag är coola så dom vill jag helst vinna!

    Glada hälsningar!

    SvaraRadera
  15. Rolig tävling:) Jag är gärna med och tävlar om de svarta!

    SvaraRadera
  16. Vill gärna vara med och tävla. Om jag vinner skulle jag gärna vilja ha den ljusgrå.

    SvaraRadera
  17. Vill jätte gärna vara med och tävla. Länkar hos mig och önskar en ljusgrå om jag skulle ha turen på min sida. kram kram

    SvaraRadera
  18. Jag vill gärna vara med!
    Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha de ljusgrå! :))) Sååå fina!

    Kniper 2 st lotter!

    Kram Åse

    SvaraRadera
  19. Såklart jag vill vara med och tävla - för det är alltid spännande.
    Om jag vinner så önskar jag mig den vita bakgrunden med den lilla grå kronan på "toppen".

    Jättegulliga och lite humoristiska och det gillar jag!
    Hej från Loo.

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.