3/09/2011

Pärlhyasinter i tv:n

Det är ju så härligt nu när vårtecknen i butikerna börjar komma. Pärlhyasinter har fått plats i hyllan som heter TV från Dahl agenturer.
Som ni ser så är vi soffbordslösa i vardagsrummet just nu. Brickbordet har fått flytta upp till tornrummet. Håller på och slipar och målar lastpallar så att jag ska kunna bygga en soffstomme och ett vardagsrumsbord. Det är snart klart, bara sista målningen kvar. Jag tror ju alltid att allting går i en handvändning men inser jämt att allting tar längre tid än jag tror. Tänk att man aldrig lär sig :)
Nallar i brunt har fått mysa upp i soffan och ligger där och väntar till någon vill ge dem en kram.

3 kommentarer:

  1. Galllllllllllllet snygg ram/tv hylla!
    Fasiken vad avis jag blev den var så snygg!!
    Grön av avund!!! Va sött med nallarna i soffan jag hade kramat dem jämt :)
    Nej allt går inte så fort som man vill alla gånger, tålamodet får man alltid kämpa med ;)
    Trevligt att du håller på att bygga möbler :) Ska bli jätte kul att se hur det blir, jag vill själv bygga en soffa fast till uteplatsen i sommar.
    kramar

    SvaraRadera
  2. Stiligt värre!!
    Kul o se slutresultatet med pallarna ;o)=

    Klem Anna

    SvaraRadera
  3. Åh hej det ser jag fram emot!! Att få se lastpallarna alltså :)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.