2/14/2011

Tacos och alla hjärtans dag

Vill önska er alla en mysig alla hjärtans dag!
I vår familj blir det inget särskilt firande av denna dag. Min sambo är bra på att överraska med blommor och roliga överraskningar, jag är dock lite sämre. Men jag kan absolut inte förvänta mig någon uppvaktning på en dag som denna, utan det sker när man minst anar det, vilket jag uppskattar otroligt mycket! Det är ju kärlek och överraskningar i vardagen som är det viktiga.

Ikväll blir det lugnt och taco står på schemat för det är vad våra barn älskar mest, förutom pannkakor då :)

Ha en riktigt mysig kväll nu och glöm nu inte att ta hand om nära och kära även under andra dagar än alla hjärtans dag :)
Kram

7 kommentarer:

  1. Håller med om att det är mysigare att överraska lite då och då istället för att fokusera på en dag... Fast är man ledig och har semester kan man ju fira lite varje dag, alla hjärtans dag eller inte//kram maria

    SvaraRadera
  2. Oväntade uppvaktningar och överaskningar är de bästa. :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni hade en riktigt trevlig kväll :) Kramar från Nanna

    SvaraRadera
  4. Tack det samma vännen!!! Ja det är dem bästa överaskningarna och det man mins och upskattar till max, det räcker med att tvätten är undantagen och att man får den där lilla extra långa kramen som man behöver ibland. Jag firade med min mor i dag, med mitt lilal hjärta. Martin tränade med min bror efter jobbet och sen blev det snabb macaroner för deras del med falukorv till. Så någon romantisk middag det blev det inte här hemma. Hade dock hälldre ätit tacos som ni :) Våran dag slutade helt ockej ändå tack vare en artikel som tryckes i dag som jag blev bra stolt över :) Så det blev min present till mig själv :) Ha en bra dag i morgon vännen kram

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Hitade hit genom SIB o jag stannar, jättemysig blogg du har!
    Stick gärna inom mig en dag:
    http://hjemkarahjem.blogspot.com/

    Klem Anna

    SvaraRadera
  6. Visst är det så.....Det är bättre med lite blommor och överraskningar, då och då...:)
    Ha nu en underbar dag, kanske lite pyssel står på menyn...:):)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.