2/08/2011

Hand made by me

Förut när jag var hemma med barnen pysslade jag en hel del med att måla leksakslådor och en och annan barnmöbel. Nu var det länge sedan jag målade några lådor, men här kommer en variant av barnmöbel jag målat. Beskrivning hur man gör, hittar ni här och vill ni se fler saker hittar ni det här.


    
Som ni kanske förstår så är det tisdagstema idag på fabriken med rubrik "hand made by me" så fler pyssel hittar ni här.

Stora kramar till er alla härliga läsare som sprider så mycket glädje med era fina kommentarer!
KRAM

6 kommentarer:

  1. Bra tips, dessutom tycker jag att du har en väldigt konstnärligt utformad rubrik på din blogg!

    Hälsningar,
    Kristina

    SvaraRadera
  2. Så fina !:)
    Du är en mästare på att fixa o dona...m.m:)
    En konstnär ut i fingertopparna !:)

    Själv håller jag på att fixar mig ett STORT K,
    såga, såga o såga...:):)Ligger nu i lim,sen får vi se imorgon hur det blev....:)Blir detta bra, blir det även ett A...hihi
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  3. Att du har talang det kan jag skriva hur månag ggr som hällst!!!!!!! Jätte fina stolar och jag är impad över dem knivskarpa linjerna.. Hur fasiken gör du?? det blir aldrig så när jag målar. Kanske får bjuda dig på en veckas semester hem hit, så får du lite extra tid och då kan du få göra underverk med ellas barnstolar :) Deal??? ;)

    SvaraRadera
  4. Hej Tack för din hälsning!
    Vilken fin blogg du har! Va snyggt du har gjort med stolarna!

    Ha en fin fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.