2/09/2011

Äntligen sänglampa jublar sambon!

I går när jag var inne på Granit fann jag dessa fina hyllor som jag hade tänkt skulle få pryda lillkillens rum. Men sen när jag väl var hemma kom jag på att dessa skulle passa perfekt som sängbord.

Sagt och gjort, nu sitter de uppe vid sängen och äntligen kan vi ställa nattdukslampan på sänghyllorna så man kan ligga och läsa i sängen utan att behöva ha taklampan tänd.
Det kan vara ganska jobbigt med så mycket lyse om den andre vill sova. 

Har nog aldrig sett min sambo så exalterad över något jag gjort.... börjar inse att han verkligen saknat sänglampan :)


4 kommentarer:

  1. Känner väl igen mig!

    Snyggt.

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Börjar genast fundera på vart jag kan ha liknande... :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Haha det där känner jag igen! Letar efter sängbord OCH sänglampor... Men snyggt blev det hos dig! :)

    SvaraRadera
  4. Vilket superfint sängbord, och vad fint du har det i sovrummet!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.